آموزشگاه کامپیوتر پویا رایانه

با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور


دوره +Network
شرح دوره :

شبکه های کامپیوتری چه در نوع بی سیم و یا با سیم امروز نقش بسیاری را در زندگی ما ایفا می کنند و دائما ما با این شبکه ها در ارتباطیم، شبکه هایی که باعث شده است جهان تبدیل به یک دهکده کوچک تبدیل شود. امروزه شاخه شبکه های کامپیوتری، شاخه بسیار پرطرفدار و پر مخاطب رشته کامپیوتر می باشد و علاقه مندان بسیاری را به خود جذب کرده است. همچنین این شاخه دارای بازار کار مناسبی نیز می باشد، شاید شما هم بخواهید پا به این حوزه بگذارید.

برای ورود به دنیای شبکه ها، همانند ورود به هر شاخه ای نیازمند این هست که شما ابتدا با الفبای آن شاخه آشنا شوید و الفبا یا مبانی شبکه های کامپیوتری دوره نتورک پلاس (Network Plus) می باشد.

در دوره آموزشی Network+ شما با مفاهیم پایه ای شبکه ها آشنا می شوید، در واقع زبان شبکه را فرا می گیرد. متوجه می شوید که IP چیست، یا DNS چه کار می کند و یا پروتکل برای چه بوجود آمده و کارش چیست یا اینکه زیر ساخت شبکه ها چگونه است، شبکه های وایرلس چطور، و.. هر آنچه که از شبکه ها باید بدانید در دوره اموزشی نتورک پلاس یاد میگیرید و با آن مفاهیم آشنا می شوید، سپس در دوره های پیشرفته تر که بطور دقیق تری شاخه خود را مشخص کردید مثلا شاخه شبکه های بی سیم یا مایکروسافت، سیسکو، میکروتیک و.. در انجا نحوه کار کردن و پیکربندی را فرا می گیرید. پس متوجه شدید که در نتورک+ شما با مفاهیم و کلیات شبکه آشنا می شوید سپس بعد از انتخاب شاخه بطور دقیق تر وارد تنظیمات و راه اندازی در دوره های بعدی می شود.

ساعت آموزشی : 20 ساعت
میزان شهریه : 3500000 تومان
روزهای کلاس : تماس گرفته شود

فرم ثبت نام

در صورت تمایل به شرکت در دوره لطفا فرم زیر را با دقت پر کنید


تماس با ما

ما چگونه میتوانیم به شما کمک کنیم؟

  • جاده قدیم کرج شهر قدس خیابان امام خمینی(ره) روبروی مسجد جامع
  • 46822254, 46878499
  • info@poyarayaneh.ir