آموزشگاه کامپیوتر پویا رایانه

با مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای کشور


دوره زبان برنامه نویسی Android
شرح دوره :

برنامه نویسی به فکر کردن قوت می بخشد، برنامه نویسی ورزش فکر است، هر فردی باید برنامه نویسی را بیاموزد، این جملاتی است که در حرف های بسیاری از بزرگان و ثروتمندان حال حاضر تکنولوژی مشاهده می شود.

در سه چهار سال گذشته، تلفن های همراه هوشمند نقش پررنگی در زندگی اکثر افراد جوامع پیدا کرده اند؛ به طوری که با پیشرفت سریعشان، جایگزین تعداد زیادی از وسایل و دستگاه های الکترونیکی دیگر هم شده اند. از طرفی با جدی تر شدن بحث حضور تلفن های همراه هوشمند در زندگی کاربران، موضوع تولید نرم افزارها و اپلیکیشن های بروز و کاربردی هم سر و شکل جدیدی پیدا کرده است.

با جا افتادن تلفن های همراه هوشمند، حوزه تولید اپ هم از فعالیتی حرفه ای، به مقوله ای عمومی تبدیل شد و کاربران باهوش تر متوجه شدند با استفاده از ایده های نو و بکرشان می توانند حرف های زیادی در این حوزه برای گفتن داشته باشند. در نتیجه جریان تولید اپ های شخصی که با تغییر رویکرد فروشگاه های عرضه کننده برنامه های موبایل همراه بود، باعث گسترش چشم گیر این صنعت شد.

حالا در سال ۲۰۱۵ طراحی و تولید برنامه موبایل و تبلت به مقوله ای بینهایت جدی و به همان نسبت عمومی تبدیل شده است. البته که ورود به این صنعت هم مثل تمام صنایع دیگر به دانش و برنامه ریزی مناسب نیاز دارد و در مواردی می تواند همراه با ریسک های فراوان باشد.

بر اساس آماری که هر ساله مجله فربس اعلام می کند حدود ۳۰ درصد سرمایه داران دنیا در حوزه فناوری فعالیت دارند و ۸۰ درصد سرمایه داران جوان دنیا نیز در این حوزه هستند.

اندروید نیز به عنوان یک سیستم عاملی که بیش از ۸۰ درصد موبایل ها و تبلت ها را فرا گرفته، به عنوان پیشتاز این صنعت در حال رشد و نمو است. روزانه بیش از میلیون ها برنامه پولی از بازارهای اینترنتی خریداری می شود که هزینه بسیار زیادی را به جیب سازندگانش سرازیر می کند و میلیاردهای جوان بسیاری را به دنیای حال معرفی کرده است که هرکدام برای خود مارک زاکربرگی دیگر شده اند (مارک زاکربرگ مدیر عامل و سازنده فیسبوک است).

ساعت آموزشی : 60 ساعت
میزان شهریه : 8000000 تومان
روزهای کلاس : تماس گرفته شود

فرم ثبت نام

در صورت تمایل به شرکت در دوره لطفا فرم زیر را با دقت پر کنید


تماس با ما

ما چگونه میتوانیم به شما کمک کنیم؟

  • جاده قدیم کرج شهر قدس خیابان امام خمینی(ره) روبروی مسجد جامع
  • 46822254, 46878499
  • info@poyarayaneh.ir